Практик ІІ

Німеччина має децентралізовану систему освіти, віддану у відання землям. Існує два типи ВНЗ – класичні університети та вищі фахові школи; перші орієнтовані на наукові дослідження, в той час як другі – на отримання практичних навичок. Проблемою є те, що останні хочуть добитися зрівняння у правах задля кращого фінансування, в той час як класичні університети не завжди дають очікуваного наукового ефекту.

У країні налічують біля 350 університетів, 150 з яких – universitiesofappliedsciences, де навчають певній професій. При середній з\п у 5-6 000 евро на місяць професорам не дозволено страйкувати. Університет не підтримує анексію Криму, але й далі хоче підтримувати контакти з окремими російськими вченими.
У Німеччині дуальна система професійного навчання – це взаємодія двох
самостійних в організаційному і правовому відношенні носіїв освіти в офіційно
визнаних рамках, тобто здійснюється відповідно до законодавства професійного
навчання. Ця система включає два різні навчально-виробничі середовища –
приватне підприємство та державну професійну школу, які діють разом для
досягнення спільної мети – професійної підготовки учнів.
Професійне навчання в дуальній системі починається з випробувального
терміну, тривалість якого складає 1–4 місяці
Існує два типи організації процесу навчання у дуальній системі: одночасне навчання на підприємстві і в профшколі або навчання блоками, наприклад, місяць у профшколі змінюється місяцем практики на виробництві. На виробниче навчання відводиться приблизно 3–4 дні на тиждень, у той час як на навчання в профшколі припадає 1–2 дні. Щорічно навчальне підприємство надає студентам відпустку, тривалість якої визначається їх віком: до18 років – 25 робочих днів, до 17 років – 27 робочих днів і до 16 років – 30 робочих днів. Під час відпустки учням заборонено вести будь-яку трудову діяльність.


Немає коментарів:

Дописати коментар