Німеччина
має децентралізовану систему освіти, віддану у відання землям. Існує два типи
ВНЗ – класичні університети та вищі фахові школи; перші орієнтовані на наукові
дослідження, в той час як другі – на отримання практичних навичок. Проблемою є
те, що останні хочуть добитися зрівняння у правах задля кращого фінансування, в
той час як класичні університети не завжди дають очікуваного наукового ефекту.
У
країні налічують біля 350 університетів, 150 з яких –
universitiesofappliedsciences, де навчають певній професій. При середній з\п у
5-6 000 евро на місяць професорам не дозволено страйкувати. Університет не
підтримує анексію Криму, але й далі хоче підтримувати контакти з окремими
російськими вченими.
У
Німеччині дуальна система професійного навчання – це взаємодія двох
самостійних
в організаційному і правовому відношенні носіїв освіти в офіційно
визнаних
рамках, тобто здійснюється відповідно до законодавства професійного
навчання.
Ця система включає два різні навчально-виробничі середовища –
приватне
підприємство та державну професійну школу, які діють разом для
досягнення
спільної мети – професійної підготовки учнів.
Професійне
навчання в дуальній системі починається з випробувального
терміну,
тривалість якого складає 1–4 місяці
Існує
два типи організації процесу навчання у дуальній системі: одночасне навчання на
підприємстві і в профшколі або навчання блоками, наприклад, місяць у профшколі
змінюється місяцем практики на виробництві. На виробниче навчання відводиться
приблизно 3–4 дні на тиждень, у той час як на навчання в профшколі припадає 1–2
дні. Щорічно навчальне підприємство надає студентам відпустку, тривалість якої
визначається їх віком: до18 років – 25 робочих днів, до 17 років – 27 робочих
днів і до 16 років – 30 робочих днів. Під час відпустки учням заборонено вести
будь-яку трудову діяльність.
Немає коментарів:
Дописати коментар