При характеристиці американської середньої школи
слід мати на увазі, що вона за багатьма параметрами помітно відрізняється від
зарубіжних систем освіти, в тому числі і від білоруської. Так, стосовно до США
навряд чи взагалі можна говорити про якусь "Системі" середньої освіти
в країні - такі помітні можуть бути відмінності в програмах, вимогах і методах
навчання в різних регіонах і школах країни. Тут немає єдиних освітніх програм і
стандартів, немає єдиних джерел фінансування; крім різних державних органів на
всіх рівнях - федеральному, штатному і особливо місцевому - у прийнятті рішень
з фінансовим та організаційним питанням, по формуванню програм і методів
навчання, за оцінкою якості навчання можуть брати участь представники бізнесу
та громадських організацій, батьки. Формально - за Конституцією США - саме
штатам делеговані основні повноваження і відповідальність за стан середнього
освіти в країні. Однак традиційно саме на місцевому рівні - причому не
чиновниками, а громадськими організаціями батьків і вчителів, а також шкільними
радами - реально приймаються всі головні рішення про те, чому і як вчити
американських дітей.
Немає коментарів:
Дописати коментар