дослідник ІІ

При характеристиці американської середньої школи слід мати на увазі, що вона за багатьма параметрами помітно відрізняється від зарубіжних систем освіти, в тому числі і від білоруської. Так, стосовно до США навряд чи взагалі можна говорити про якусь "Системі" середньої освіти в країні - такі помітні можуть бути відмінності в програмах, вимогах і методах навчання в різних регіонах і школах країни. Тут немає єдиних освітніх програм і стандартів, немає єдиних джерел фінансування; крім різних державних органів на всіх рівнях - федеральному, штатному і особливо місцевому - у прийнятті рішень з фінансовим та організаційним питанням, по формуванню програм і методів навчання, за оцінкою якості навчання можуть брати участь представники бізнесу та громадських організацій, батьки. Формально - за Конституцією США - саме штатам делеговані основні повноваження і відповідальність за стан середнього освіти в країні. Однак традиційно саме на місцевому рівні - причому не чиновниками, а громадськими організаціями батьків і вчителів, а також шкільними радами - реально приймаються всі головні рішення про те, чому і як вчити американських дітей.

Немає коментарів:

Дописати коментар