Зміст та дидактичні принципи професійного спрямування учнів при навчанні фізики

Теоретик

Навчання фізики згідно концептуальній ідеї профільного навчання, має формувати специфічні для природничих наук вміння та навички, орієнтувати на вибір професії пов'язаної з природничою галуззю. У  профільному навчанні окрім традиційних дидактичних завдань, виконують завдання реалізації профільної освіти, а, отже, методичні засади їх застосування ґрунтуються на принципах і методах, що відповідають теоретико-методологічним основам профільного навчання.
Розроблена методика застосування дидактичних засобів з фізики у класах природничого профілю:
 навчальних фізичних задач;
 підручника, додаткової літератури;
фізичного експерименту;
навчального проектування.

Рівні учнів з фізики природничого профілю (високий, середній, низький) визначаються вміннями учнів використовувати знання у нестандартних задачах, вмінні вчитись, самостійно здобувати інформацію та знання, робити, або оцінювати висновки, працювати з інформацією, поданою у різному форматі, тощо.

Немає коментарів:

Дописати коментар