Теоретик
Навчання фізики згідно
концептуальній ідеї профільного навчання, має формувати специфічні для
природничих наук вміння та навички, орієнтувати на вибір професії пов'язаної з
природничою галуззю. У профільному
навчанні окрім традиційних дидактичних завдань, виконують завдання реалізації
профільної освіти, а, отже, методичні засади їх застосування ґрунтуються на
принципах і методах, що відповідають теоретико-методологічним основам профільного
навчання.
Розроблена методика
застосування дидактичних засобів з фізики у класах природничого профілю:
навчальних фізичних задач;
підручника, додаткової літератури;
фізичного експерименту;
навчального проектування.
Рівні учнів з фізики природничого профілю (високий, середній, низький) визначаються вміннями учнів використовувати
знання у нестандартних задачах, вмінні вчитись, самостійно здобувати
інформацію та
знання, робити, або оцінювати висновки, працювати з інформацією, поданою у різному форматі, тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар