методист-методика

Вивчення траєкторії професійного спрямування учнів.

Проблема становлення майбутнього професіонала не є новою в наукових дослідженнях, її вирішення продовж тривалого часу обирається в якості спеціального предмету вивчення в працях педагогів, психологів і соціологів. У різні часи, залежно від суспільних вимог до рівня та якості професійної готовності фахівця й досягнень у галузі психології розвитку особистості, в системі формування майбутнього спеціаліста домінував провідний теоретико-методологічний підхід, який задавав певний зміст, форми, методи та прийоми профорієнтаційної роботи. Розкриємо специфіку цих підходів на прикладі еволюції наукового розуміння вченими поняття “готовність”, яке використовувалося в психолого-педагогічних дослідженнях при вивченні функціональних, особистісних та особистісно-професійних характеристик майбутнього фахівця, сформованість яких, на думку сучасних вчених, й має забезпечити йому в майбутньому ефективне виконання професійної праці. З учнями 8-9 класів необхідно проводити цілеспрямовану роботу з фахової підготовки учнів у системі позакласної роботи; більше уваги приділяти організації самостійної роботи  учнів, що відповідає їхнім індивідуальним інтересам і схильностям.  

     

Немає коментарів:

Дописати коментар