Вивчення траєкторії професійного спрямування учнів.
Проблема
становлення майбутнього професіонала не є новою в
наукових дослідженнях, її вирішення продовж тривалого часу обирається в якості спеціального предмету вивчення в працях педагогів, психологів і соціологів. У різні часи, залежно від суспільних вимог до
рівня та якості професійної готовності фахівця й досягнень у
галузі психології розвитку особистості, в системі формування
майбутнього спеціаліста домінував провідний теоретико-методологічний
підхід, який задавав певний зміст, форми, методи та прийоми профорієнтаційної роботи. Розкриємо специфіку цих підходів на прикладі еволюції наукового розуміння вченими поняття “готовність”, яке використовувалося в психолого-педагогічних дослідженнях при вивченні функціональних, особистісних та особистісно-професійних характеристик майбутнього фахівця, сформованість яких, на думку сучасних вчених, й
має забезпечити йому в майбутньому ефективне виконання
професійної праці. З учнями 8-9 класів необхідно проводити цілеспрямовану роботу з фахової
підготовки учнів у системі позакласної роботи; більше уваги приділяти
організації самостійної роботи учнів, що відповідає їхнім індивідуальним
інтересам і схильностям.
Немає коментарів:
Дописати коментар