Теоретик-методика

Вплив стійкої мотивації на реалізацію професійних намірів учнів
Актуальність проблеми розвитку позитивної навчальної мотивації обумовлена постійним оновленням змісту навчання, зміною його структури.
Вплив стійкої мотивації на реалізацію професійних намірів учнів ситуативні, спрямовані на зовнішню сторону навчальної ситуації або на сам процес нової дії, швидко виникають і задовольняються , погано усвідомлюються нею, базуються на цікавому, яскравому, новому матеріалі. Все це обумовлює поверховий, недостатній інтерес до навчання. Отже, на початку шкільного навчання пізнавальні мотиви недостатньо дієві та не в змозі підтримувати активність дитини. Їх підтримка та формування – завдання вчителя.
Під час вступу до школи діти демонструють знання широких соціальних мотивів  (наприклад, «щоб потім мати хорошу роботу», « буду добре вчитися, щоб бути розумним і все знати» тощо). Ці усвідомлені мотиви, « про які знає» і які декларує дитина, насправді не впливають на її активність. Дитина їх відтворює задля похвали з боку дорослого. Насправді мотиви, котрі реально можуть спонукати до дії дітей цього віку, поки що розраховані на близький результат. Це мотиви досягнень, самоствердження і змагання. Найчастіше вони займають провідне місце у мотивації дитини, що тільки-но прийшла до школи, тоді як пізнавальні мотиви виступають як підлеглі. На початку шкільного навчання ці мотиви реалізуються головним чином через успішність, що формує самооцінку і надає дитині певний статус


Немає коментарів:

Дописати коментар