Практик (методика)

Метод принципів спирається на екстраполяцію дослідних або теоретичних даних, що підтверджуються всією суспільною практикою. Прикладом такої екстраполяції є закони збереження енергії і імпульсу, закони термодинаміки.
Навчальний метод теоретичного пізнання складається з таких етапів:
спостереження явищ або відновлення їх у пам'яті;
аналіз і узагальнення фактів;
формулювання проблеми;
висунення гіпотез;
теоретичне виведення наслідків з гіпотези.
Центральне місце в цьому методі належить формулюванню проблеми та висуненню гіпотези. Гіпотеза є здогадкою, вона виникає інтуїтивно, а не з'являється як логічний наслідок.
Експериментальний метод тісно пов'язаний з теоретичним і включає в себе:
формулювання завдань експерименту;
висунення робочої гіпотези;
розробку методу дослідження і проведення експерименту;
спостереження і вимірювання;
систематизацію одержаних результатів;
аналіз і узагальнення експериментальних даних;

висновки про достовірність робочої гіпотези.

1 коментар:

  1. Кожен урок розрахований на досягнення певної дидактичної мети, він не може плануватися без певної методичної структури. В структурі будь-якого уроку на перший план виділяються три компоненти:
    - актуалізація опорних знань;
    - формування нових знань і (чи) способів дій;
    - застосування знань і умінь на практиці.
    В процесі уроку виявляються певні здібності та нахили учнів для визначення подальшої професії.
    Уроки фізики невід'ємно пов'язані з технічними дисциплінами, тому учень, вивчаючи фізику, одночасно визначає цікавий йому напрямок у виборі професії.

    ВідповістиВидалити