Тема: Переваги та недоліки проектної технології навчання
Оберіть одну із запропонованих ролей та отримайте відповідні завдання:
Вивчає теоретичні аспекти проблеми:
Вивчає досвід використання проектної технології на уроках фізики та математики
Аналізує позитивні та негативні риси використання проектної технології на уроках фізики та математики.
Результати представляють на власній сторінці
Завдання
Шановні вчителі фізики та математики!!!
Ви приймаєте участь у веб-квесті
"Переваги та недоліки проектної технології"
та досліджуєте проблему використання проектної технології на уроках фізики та математики
"Переваги та недоліки проектної технології"
та досліджуєте проблему використання проектної технології на уроках фізики та математики
Етапи роботи:
1. Оберіть
роль, яку будете виконувати.
2.
Знайдіть в мережі Інтернет і систематизуйте інформацію по темі
дослідження та згідно обраної ролі.
3. Визначте головне по кожному напрямку.
4. Продумайте та оберіть форму представлення свого дослідження (мультимедійна презентація, відеоролик, фотозвіт, блог та ін. )
4. Продумайте та оберіть форму представлення свого дослідження (мультимедійна презентація, відеоролик, фотозвіт, блог та ін. )
5.
Створіть завдання для учнів використовуючи запропоновані
інтернет-сервіси.
6.
Підготуйтесь до захисту Вашого проекту.
Оберіть одну із запропонованих ролей та отримайте відповідні завдання:
Історик
Вивчає теоретичні аспекти проблеми:
·
сутність проектної
технології;
·
умови застосування
проектної технології на уроках фізики та математики;
·
компетентності, на
формування яких впливає дана технологія.
Учитель-практик
Вивчає досвід використання проектної технології на уроках фізики та математики
Аналітик
Аналізує позитивні та негативні риси використання проектної технології на уроках фізики та математики.
Результати представляють на власній сторінці
Науковець
розробляє теоретичні основи та методичні рекомендації стосовно
використання проектних технологій на уроках фізики та математики
Результати представляють на власній сторінці
Результати представляють на власній сторінці
http://www.slavdpu.dn.ua/fizmatzbirnyk/2010/p167-168.pdf
Немає коментарів:
Дописати коментар