Методика

Завдання
Шановні вчителі фізики !!!

Ви приймаєте участь у  веб-квесті
 "Професійне спрямування учнів при навчанні фізики"
 та досліджуєте  проблему формування в учнів при навчанні фізики стійкої мотивації до професійного самовизначення

Етапи роботи:                                          

1. Об’єднайтеся в групи по 3 учасники та виберіть роль, яку будете виконувати.
2. Знайдіть в мережі Інтернет і систематизуйте інформацію по  темі дослідження та згідно обраної ролі.

3. Визначте головне по кожному напрямку.
4. Продумайте та оберіть форму представлення свого дослідження (мультимедійна презентація, відеоролик, фотозвіт, блог та ін. )
5. Створіть  завдання  фізичного змісту для учнів використовуючи запропоновані інтернет-сервіси.
6. Підготуйтесь до захисту Вашого проекту. 

Оберіть одну із запропонованих ролей та отримайте відповідні завдання:

Теоретики. 


Вивчають теоретичні аспекти проблеми:
зміст та дидактичні принципи професійного спрямування учнів при навчанні фізики;
вплив стійкої мотивації на реалізацію професійних намірів учнів.
Результати представляють на   власній сторінці 

  
Практики.



 Аналізують основні форми роботи, види діяльності, методи та прийоми, що використовуються при навчанні фізики.

Результати представляють на   власній сторінці 
 



Методисти.
  

Розробляють  траєкторію професійного спрямування учнів.

Результати представляють на   власній сторінці




Рекомендовані джерела


Рекомендовані Інтернет-сервіси
Пазли    http://www.jigsawplanet.com/
Інтернет- сервіс, що використовується для обміну ідеями    http://en.linoit.com/   
Створення фотоколажів   http://www.fotor.com/ru/collage
Ресурс для створення дидактичних ігор https://learningapps.org/

Немає коментарів:

Дописати коментар